Integrarea precede viaţa nouă

Proiectul a fost demarat în noiembrie 2009 şi şi-a propus integrarea, la nivel social şi cultural, prin îmbinarea educaţiei formale cu cea nonformală, a copiilor din apartamentele familiale care aparţin de Centrul de Coordonare, Consiliere, Evaluare şi Suport „Sf. Spiridon”. Mai exact, în cadrul proiectului, 8 din toate departamentele Team Work susţin lecţii de informatică şi limba engleză, săptămânal, celor 18 copii, cu vârste cuprinse între 7 şi 13 ani, din trei apartamente.

Lecţiile se desfăşoară interactiv, prin participarea şi implicarea copiilor, pe parcursul a 90 de minute, timp în care responsabilii cu susţinerea acesteia se asigură că noţiunile predate sunt înţelese de fiecare copil în parte şi că orice nelămurire, întrebare sau clarificare suplimentară îşi găseşte răspunsul. La începutul fiecărei noi lecţii se recapitulează cunoştinţele învăţate în lecţia anterioară pentru o verificare a acestora şi o supraveghere a progresului procesului de învăţare. Copiii sunt evaluaţi la sfârşitul fiecărui capitol şi primesc calificative care reflectă nivelul de pregătire asimilat. Lecţiile sunt dublate de activităţi ludico-educative care îşi propun dobândirea de cunoştinţe de cultură generală, aptitudini de comunicare şi dezvoltarea spiritului de echipă prin jocuri specifice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *